Dålig Uppdatering

Hej på er!
Vet inte varför men blev sjukt nöjd med mina nytagna outfit bilder som jag tog i förrigår, perfekt ljus blev det.
Aja bortsätt från det så ville jag inte prata om outfit bilderna utan om min dåååååliga (eller rättare sagt usla) uppdatering nu på sista tiden. Och som vanligt så vet ni att jag kommer skylla på skolan och sånt och ja... visst tänkte jag göra det men det är ju fram för allt för att jag går sista året på högstadiet och jobbar för att få bra betyg (inte för att jag har dåliga) men ännu bättre!
Allt jag ville säga, vi hörs, och håll utkik imorgon efter flera outfit bilder ;)

Kommentarer
Postat av: hilda

sista året på gymnasiet...? menar du inte första? :D

Svar: hahah, jag mena sista året på högstadiet hehe :p
None None

2012-08-29 @ 22:26:16

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0