A/Q

Såg att jag hade fått lite frågor och sånt här i något inlägg ner så nu tänkte jag svara på dem, om ni undrar något mer så är det bara till att skriva i kommentarsrutan här nedan!

Jag verkligen äälskar ditt hår!
Vad använder du för hårprodukter? T.ex schampo och balsam?
Svar: Tack så jätte mycket du! Om jag ska vara helt ärlig så använder jag inget spceciellt schampo och balsam utan jag kör på min gamla vanliga sunsilk.

Hej! kan du kanske ge några tips på sidor där man kan köpa Xperia Arc skal?
svar: Hej! jo visst kan jag det, själv har jag kikat runt lite på skalman.com och mobilskal.se
(om jag inte minns fel)

Btw: såg att jag har glömt att godkänna 10 kommentarer, sorrryyyy alla, ska bättra mig!
kikade dessutm in på min statistik idag och såg att jag har fått 50 nya läsare, härligt bara in o läs och kommentera. gillas stort, kramar alla!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0