bilden över inläggen ni vet

TJENIXEN
Jag ska bättra mig på att blogga men jag har så jädrans mycket (får man svära på blogg.se?) plugg dessa 2 veckor innan ett underbart och efterlängtat sportov närmar oss. Min kusiner ska nämnligen ta en tripp hit och jag har saknat dem så himmla mycket, på vårat kära påsklov som blir av v.14 åker vi till dem och firar påsk!
YEY, därför jag ska lägga ner all min tid på plugg och allt sånt nu.

Men angående min rubrik "bilden över inlägget" så syftar jag självklart på headern.
Den ska bytas (ett måste) känner att jag har haft det väldigt länge och jag tröttnat på den nu....
Tror redan att jag har lite tankar och ideér som jag hoppas att ni kommer gilla, ska redan börja fixa den nu och se hur jag vill ha den. Trust me, ni kommer gilla den ;)
Puss&Kram J

Kommentarer
Postat av: Julia Franzén

Superfin blogg du har! :)



Kolla gärna min,



http://juliaafranzen.devote.se/

2012-02-07 @ 17:45:20
URL: http://juliaafranzen.devote.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0