Trix & Fix

Nu håller jag på och fixar lite här i bloggen, hoppas att ni kommer gilla det! Till o börja med så var det riktigt längesen jag skrev här, men jag har gjort så mycket under helgen. Mina kusiner har kommit på besök och vi har hittat på mycket under lovet att jag inte har haft tid till att skriva. Dessutom har min darot segat riktigt mycket p.g.a att jag har för mycket bilder, filmer på min dator. Så han har rensat den, tagit bort alla mina program (redigeringsprog. skype, msn o.s.v), bilder (5 000) och alla mina filmer. Och nu är den mycket mycket snabbare och den känns som nyköpt! Slutsnackat om det, nu ska jag fortsätta fixa bloggen och lyssna på skön musik, vi hörs imorgon och senare ikväll!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0