Pratstund

Hej på er alla fina! Har inte hunnit skriva i bloggen alls som ni nog har märkt och jag orkar inte skriva massa olika ursäkter varför jag inte har skrivit hela tiden. Därför hade jag tänkt att sammla allting till ett och samma inlägg alltså "pratstund" (är rädd för att det inte kommer bli ett långt inlägg). Men i alla fal, nu är de juni månad och termometern visar 9 grader!! What dafuq? Det är sommarlov/skolavslutning på fredag...ursäkta?... känns som vi är mitt i hösten med andra ord, kan inte bara solen och värmen komma?


Aja, denna vecka kommer vi inte ha vanliga lektioner och så eftersom att det är sista veckan, riktigt skönt faktiskt men ibland undrar jag om det ens är lönt att gå till skolan om man bara ska vara där några timmar, käka och sedan gå hem. Igår städade vi runt i klassrummet och rensade våra skåp eller snarare gjorde vi inte ett dugg, bara lyssnade på musik och kollade på lite film. Idag åkte vi till skånes djukpark (ja jag går i 8:an)... när brukar en klass som går i 8:an besöka skånes djurpark? I mean, vi har inte gått om mellanstadiet (gud vad jag är kristisk idag).Skit samma, de var väll sådär... vi hade det riktigt roligt trots allt. Imorgon är vi lediga, no more comment. Torsdag drar vi klockan 7 på morgonen (JIPPY.....) till helsinborg med parallel klassen, kul. Nu har jag inget mer och säga, på
fredag smäller det: SKOLAVSLUTNING! ja jag var tvungen att nämna det igen.


Btw: jag ska lägga upp bild på klänning & skor så fort jag får tid, nu menar jag :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0