breddläger - skånelaget

Hej sötnosar! känns konstigt att inte ha bloggat på 2 dagar nu men jag har faktiskt varit på ett breddläger i södra sandby med skånelaget (fotboll). Ni kanske undrar vad man gör på ett breddläger, jo man umgås med 25 tjejer som har blivit uttagna ifrån hela skåne och tränar tillsammans, skrattar tillsammans och lirar boll helt enkelt. Har fakiskt haft det riktigt roligt! Jag är själv ifrån mitt lag så jag kände inte så många men ett par stycken gjorde jag och så fick man ju lära känna många andra.

Slutsnackat om fotboll. Kom just precis hem och bara tar det lugnt, perfekt till att koppla av i sängen och kolla på några avsnitt av desperate housewives! bjuder på en bild som jag tog i fredags efter skolan.. rätt så sliten..


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0