Jag skulle aldrig kunna släppa dig, du är en hjälte och finns alltid vid min sida

Har inte så mycket att tala om, uppdaterar väldigt sent idag, beror på att jag har pluggat hela dagen som vanligt!
Ska försöka att uppdatera flera gånger om dagen för jag har fått höra att man får flera läsare och jag tror att det stämmer, ända sedan jag verkligen tog tag i min blogg och började fixa och trixa så har det höjts rejält.

Slut pratat om det, nu till dagen: tråkigt väder, plugg, plugg, plugg... ja skjut mig! Annars ville jag bara tala om att imorgon ska det bli 12 grader varmt ute med skinande sol, gött, på med brillzen. Ash, Ceya Guy's

Fick bli en bild på jag och min fina vän Natalie, mest för att jag saknar henne ♥

Kommentarer
Postat av: Isabellasphotographing - let's rock the photography world!

Några planer för resten av veckan? :)

Kram

2012-03-20 @ 22:47:27
URL: http://isabellasphotographing.blogg.se/
Postat av: EMMA

Älskar din blogg!

Du äär så grymt söt också c:

2012-03-21 @ 20:16:12
URL: http://mylifeasemmsan.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0