New In From Shenside




Hade helt glömt bort att visa er mina senaste köp ifrån sheinside. Den vinröda blusen och den mörkblåa har jag redan invigt på fest och till vardag, älskar dem. Förra veckan var det den gula snygga kavajen som fick flytta in i min garderob som jag hade tänkt använda på min födelsedag :) Är väldigt nöjd med plaggen med tanke på kvalitén som jag har tvekat på fram och tillbaka. Men jag måste erkänna att på just dessa plaggen blev jag glatt överraskad att kvalitén verkar vara hur bra som helst, så ett stort plus. 

För er som undrar har jag M i största delen av allt som jag köper ifrån sheinside. Om ni tvekar mellan två storlekar så rekommenderar jag att ni köper den som är större imed att kläderna är väldigt små i storleken! Kram på er


Kommentarer
Postat av: Sara

hej! tycker om din stil, och undrar om du har några rekommendationer på vita kappor, eller som du själv kanske har?

2014-11-18 @ 09:52:45
Postat av: Anonym

Vart har du köpt ditt Hermes skärp, tacksam för svar! :)

2014-11-20 @ 16:44:58

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0