Shopping





Idag var jag och min kompis Rina på emporia shoppingcenter där vi lunchade på Vapiano och kollade runt lite i affärerna. Hittade inget speciellt men Rina shoppade på sig en del. Vi åt en caesarsallad som jag blev djupt besviken på.... Jag tycker att det var väldigt snålt då man var tvungen att köpa till kycklingfilé för 22 kr och i salladen ingick bara sallad, en tomat och krutonger. Detta kostade 93 kr. Ångest när man lägger ner så mycket pengar på något som inte är värd det alls. Men den var däremot god så det kunde ha varit värre ifall den inte smakade gott. Hoppas ni har haft en bra måndag hitills :) Imorgon ska jag hämta ut ett paket och ta tag i mina studier med tanke på veckan efter lovet kommer bestå av så mycket ångest av plugg. Senare mot kvällen blir det fotbollsträning vilket är åt det bättre hållet! 

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0