Tips Vinterjackor

 
Ni som inte har köpt vinterjacka ännu och som inte vet vilken ni ska ha på er under den kommande kalla vintern så tänkte jag tipsa och hjälpa till lite. Den försa tanken som slår mig när jag tänker på vinterjackor så är det Parajumpers. Det är en jacka som har blivit väldigt populär redan sen förra året då jag såg väldigt många gå runt med den och personligen dissade jag den stort då. Jag har svårt att gilla vissa saker första gången jag ser det men kan oftast snabbt ändra min åsikt när det gäller kläder och det har jag definitivt gjort med PJS. Den svarta på bilden är lätt min favorit men gillar även de två andra i andra modeller. Jackan sägs vara ganska varm och den stora fördelen med att köpa den långa modellen är att man slipper frysa om röven!!! Väldigt viktigt, det är hemskt och frysa om röven haha. Men som sagt stort tips. Priset brukar ligga runt 9 000 om jag inte har fel.
 
 
 
Mitt andra tips är Hollies jackorna. Har själv den svarta långa till höger med äkta päls (OBS ingen av jackorna på bilden har äkta päls, kunde inte hitta med). Men jag verkligen älskar min för att den är varm, har ett bälte runt midjan och en stor luva som håller en extra varm runt huvudet. Jag föredrar den långa modellen för den stannar precis under rumpan (pjs är en bit längre). Svart färg på vinterjackor tycker jag är snyggast men ibland kan det vara kul att ha en med färg som den beige t.ex. Priset på dessa jackorna ligger runt 3 000 :) 
 
Hoppas ni hittar en bra vinterjacka som passar och som ni kan bära några vintrar framåt! Kram

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0